A 134ª Fiera di Canton

A prima fase di a 134a Fiera di Canton (cunnisciutu ancu cum'è a Fiera d'Importazione è Esporta di Cina), da u 15 à u 19 d'ottobre, hà cunclusu cù successu uni pochi ghjorni fà cù risultati notevuli. Malgradu i sfidi continui posti da a pandemia, u spettaculu hè andatu avanti bè, dimustrendu a resistenza è a determinazione di a cumunità cummerciale globale.

Unu di i punti culminanti di a manifestazione di questu annu hè l'aumentu significativu di u numeru di espositori è cumpratori. Più di 25,000 cumpagnie anu participatu à a mostra, chì copre una larga gamma di industrii cum'è l'elettronica, a machina, i tessili è i prudutti di a casa. Questa risposta eccessiva mostra chì, malgradu l'incertezza ecunomica attuale, l'imprese sò ansiosi di scopre novi opportunità.

U formatu virtuale di u spettaculu hà ancu stimulatu l'ingaghjamentu. Trascendendu l'avvenimentu in linea, l'urganizatori ponu ghjunghje à un publicu più largu è eliminà e barriere geografiche chì spessu impediscenu à e cumpagnie più chjuche di participà. Questa trasfurmazioni digitale hà dimustratu esse un cambiante di ghjocu, cù u numeru di transazzioni in linea è negoziazioni cummerciale in u spettaculu chì righjunghjenu livelli senza precedente.

U nostru stand per a pompa d'acqua era in Hall 18. I cumpratori prisenti anu manifestatu satisfaczione cù i ricchi exhibiti è i servizii cumpleti di currispundenza. Sò stati impressiunati da a qualità è a varietà di i prudutti in mostra, chì li permettenu di truvà u megliu furnimentu per a so attività. Parechji cumpratori anu ancu cunclusu tratti è stabilitu partenarii fruttìvule, pusendu a fundazione per cullaburazioni future.

A 134ª Fiera di Canton


Tempu di post: 31-oct-2023